Tuesday 7 June 2011

Tq ALLAH





Dalam perjalanan hidup ini seringkali kita merasa kecewa.... Kecewa sekali. ..Sesuatu yang luput dari genggaman, keinginan yang tidak tercapai, kenyataan yang tidak sesuai harapan. Akhirnya angan ini lelah berandai-andai ria. Ahhhh…sungguh semua itu telah menghadirkan ketidakpuasan yang begitu menggelora dalam jiwa....Dan sungguh sangat beruntung andai dalam saat-saat tergoncangnya jiwa masih ada setitik cahaya dalam kalbu untuk merenungi kebenaran


Alhmdulilah ..segalanya telah terjawab .. Betol lah kan .. tiap dugaan yang kite tempuhi semuanya ada hikmah .. dan aku , aku telah mendapat semula kebahagiaan yang telah lama aku rindu kan .. Syukur padamu ya allah kerana menerima setiap baris kata doa ku .. Kesabaran membawa kebahagiaan .. aku x taw nak cakap camne,ak bahagia sangat .. teman yang sentiase aku rindui ,sayangi. dan menyakiti hatiku telah kembali semula pada ku . walaupun sekadar teman .. ia b'erti pada aku .. dan titik pertemuan tadi buat aku rase tersentuh sgt .. saat dia m'hulurkan salam,dan peluk tubuhku dan ucapkan kata maaf padaku .. menitis air mata ku ... Ya allah .. aku b'syukur padmu ya allah .. aku tahu semuanya telah berlalu .. tapi aku tetap hargainyer .. aku x taw nak cte camne .. tbe2 jadi blurrr ..cuma aku anya mmpu kata kan aku sentiasa ikhlas .. ikhlas dalam setiap ikatan yang aku jalinkan ..


 Apa yang aku ingin katakan --Friendship is like a garden. It will be beautiful if u water it with love, tears, laugh and cheer. And it will be dried up if u left it untouched. So, keep in touch


Terima kasih ya allah kerna telah memberi aku p'tunjuk dan sesunguhnya aku redha dengan apa yang telah engkau catatkan .. tidak akan ada manusia yang dapat menerima segala kebaikan yang kita ada dan tidak akan ada manusia yang boleh melihat kita bahagia .. dan aku sentiasa m'doakan yang terbaik untuk teman,kawan,rakan dan untukmu sahabat ..


No comments:

Post a Comment