Thursday 2 June 2011

Just


                   I smile when I am shy,I smile when I want to cry,I smile when I am sad
I smile, when I just go mad,I smile when I am envious,I smile when I am very jealous
I smile when I am happy,I smile when I feel shaky,I smile when I am emotional
I also smile when I act abnormal,I smile when I am overloaded,I smile when I miss my beloved
I smile when I think something,I smile when I think just nothing..




but NOW 

NO SMILE AGAIN 

coz 
all 
about 

FRIEND

- Yes that all ! kenape senang bile jumpe yang baru tinggal yang lama , siapa aku di sudut hati kau ? dan siapa aku disebalik tirai kaca mata kau ? adakah aku hanya sekadar dipergunakan di saat kau gembira , dan disaat kau sedang susah ? dan siapa aku bila kau sedang senang ?aku tewas bila kau perlakukan aku sebegini , then kenapa kau sesuka hati m'ceroboh hati aku sampai aku sendiri merasa kau terlalu b'harga untuk aku , dan kenape kau bodoh *sory* untuk pergi dengan orang yang pernah m'yakiti hati kita ? STOP
please give me answer ! 


Aku tak mintak kaw menghargai persahabatan ni .. dan aku tak mintak kaw balas atas sebab simpati  keikhlasan aku ketika menjalinkan persahabatan dengan kaw sebelum ni .. cuma aku hanya mintak kaw taw ang aku ikhlas bersama kaw sahabat , aku tak mintak juga kaw balas dengan wang ringgit sebab aku masih anggap kaw lebih bernilai dari semua 2 ,aku rindu saat kita bahagia , kongsi cerita dan aku sentiase resah bile kaw sedang menitiskan air mata bila kaw sedang berduka .! aku teringin ucapkan sekali lagi ang aku sayang kaw ! tapi .... kenapa kaw tinggal kan aku ! kenapa kaw x pernah mengerti ! kenapa kaw buat aku mengis bile teringatkan kaw ! dan kenapa kaw , buat aku mnderita .


Sebelum aku lelapkan mata aku ,aku nak kaw taw ape yang aku pendamkan selama aku berduka
Bahwa aku  masih myayangi kaw n sentiase memaafkan kaw .. jangan risau sb aku dah janji x kan gngu kaw lagi  cume aku hanye sampaikan salam rindu aku dalam doa aku tuk kaw... aku x kan pernah lupakan kaw ,dan aku juga tak mnx kaw ingat aku , kerana aku PENAT menitiskan air mata bila tkenangkan apa yang kau lakukan pada keikhlasan aketika aku menjadi sahabat kau dulu !!

Itu yang aku harapkan 



No comments:

Post a Comment